تجمیع سیستم جامع هتلداری پروتل و سیستم مدیریت ساختمان اشنایدر

امروزه سیستم‌های بسیاری در ساختمان ها به خدمت گرفته می شوند، هر کدام هدفی خاص را محقق می نمایند و در عین حال همگی به سبب کمک به بهره برداری از ساختمان و کاربری آن طراحی، اجرا و به خدمت گرفته می شوند.
مدرک حاضر دلایل آشکاری از منافع سیستم‌های منطبق در بخش هتل‌داری و مدیریت ساختمان ارائه می نماید. به این منظور حوزه های زیر مورد بررسی قرار گرفته و به تفکیک نقاط کلیدی ذکر می گردد:

  • بهینه سازی مصرف انرژی
  • بالا بردن ضریب ایمنی
  • بالا بردن ضریب امنیت
  • کاهش هزینه های عملیاتی
  • کاهش هزینه های سرمایه گذاری اولیه
  • بالا بردن ضریب آسایش
  • بالا بردن ضریب آسایش میهمان
  • کاهش در هزینه ای ارتقا و گسترش سیستم ها

بررسی حوزه فعالیت سیستم‌های یاد شده نشان از گستردگی خدمات هر دو در هتل ها دارد. با توجه به اینکه هتل‌داری فعالیتی اقتصادی از نوع پویا و نقش رقابت پذیری غیر قابل انکار است، بنابراین استفاده از سیستم‌های معتبر و مطابق استاندارد های روز دنیا در این فعالیت اقتصادی بسیار با اهمیت و آینده نگر می باشد.

تجمیع سیستم جامع هتلداری پروتل PMS و سیستم مدیریت ساختمان اشنایدر BMS

ویژگی های کلیدی

بهینه سازی مصرف انرژی هتل

  • دریافت ظرفیت و طبقات پر شده هتل در هر تاریخ و تنظیم سیستم‌های تاسیساتی به تناسب آن در مبادی پر مصرف انرژی

    • تولید برودت و حرارت در موتورخانه مرکزی هتل.
      PMS ⇒ BMS

    • توزیع برودت، حرارت و نیز کنترل انرژی الکتریکی در طبقات خالی.
      PMS ⇒ BMS

  • دریافت وضعیت هر اتاق (بعنوان مثال: Block) و تنظیم سناریوی کنترل اتاق در خصوص پارامترهای قابل کنترل مانند: تنظیم دما، برق و ...
    PMS ⇒ BMS

بالا بردن ضریب ایمنی هتل

  • اعلام شرایط اضطراری به کلیه پرسنل و بخش های مرتبط با PMS از طریق ایستگاه های کاری مورد استفاده توسط ایشان.
    BMS ⇒ PMS

  • اعلام شرایط اضطراری از طریق سیستم PABX جهت پخش پیغام در تمام اتاق های پر شده.
    BMS ⇒ PMS

  • امکان اعلام شرایط اضطراری از طریق سیستم‌های IPTV و SMS در تمام فضاها به میهمانان، تیم های امداد و افراد غیر مستقر در ساختمان جهت انجام فعالیت مربوطه.
    BMS ⇒ PMS

بالا بردن ضریب امنیت هتل

  • ارائه تصویر میهمان در هنگام پذیرش از طریق CCTV به PMS جهت ثبت در پروفایل میهمان.
    BMS ⇒ PMS

  • ارائه اطلاعات CCTV به PMS جهت ثبت وقایع امنیتی و استفاده توسط حراست هتل در مواقع مورد نیاز.
    BMS ⇒ PMS

  • ثبت اطلاعات امنیتی اتاق (مانند اختصاص کلید) در PMS و استفاده در زمان های مورد نیاز مانند اعلام سرقت توسط میهمان و همچنین بهره مندی از اطلاعات سیستم‌های امنیتی دیگر همچون دوربین های مدار بسته در زمان های ثبت گردیده در PMS.
    BMS ⇒ PMS

کاهش هزینه های عملیاتی هتل

  • ارائه میزان واقعی طول عمر تجهیزات و تاسیسات ساختمان و کمک به بخش اموال و انبار و تعمیر و نگهداری پیش گیرانه.
    BMS ⇒ PMS

  • کاهش در هزینه های مورد نیاز در بخش پشتیبانی و راهبری هر یک از سیستم‌های به سبب منطبق بودن سیستم ها.
    BMS ⇐⇒ PMS

  • حذف بخشی از پرسنل بهره برداری و نگهداری به دلیل انجام عملیات بصورت اتوماتیک و حذف هزینه های ناشی از دوباره کاری و مغایرت گیری در این بخش.
    BMS ⇐⇒ PMS

  • ثبت اتوماتیک درصد اشغال اتاق ها توسط مسافران در هر مقطع و پیش بینی تعداد پرسنل مورد نیاز در زمان های مشابه بصورت دقیق.
    BMS ⇒ PMS

بالا بردن ضریب آسایش میهمان

  • ایجاد پروفایل جهت مشتریان وفادار هتل و ذخیره سازی علایق ایشان از جمله دمای مطلوب در اتاق، امکانات رفاهی هتل و ... جهت استفاده در مراجعه های بعدی به هتل. این شاخصه در گروه های هتل‌داری ارزش افزوده بالاتری را ایجاد می نماید و اتصال سیستم مدیریت هتل در شعبه های گوناگون به یکدیگر اثر بخشی و مزیت رقابتی بالایی را باعث می شود.
    PMS ⇒ BMS

  • امکان self check-in جهت مشتریان وفادار هتل از طریق ارائه اطلاعات سیستم جامع هتل‌داری به سیستم کنترل تردد.
    PMS ⇒ BMS

کاهش در هزینه های سرمایه گذاری اولیه

  • حذف هزینه های اولیه ایجاد ارتباط میان سیستم‌های BMS، HMS و PMS هتل.
    BMS ⇐⇒ PMS

  • کاهش در زمان اجرای یک سیستم یکپارچه در مقایسه با استفاده از چندین سیستم غیر استاندارد و تلاش در هماهنگ کردن و یکپارچه کردن آن سیستم ها.
    BMS ⇐⇒ PMS

بالا بردن شاخص های مدیریت سبز

  • کاهش در تولید گازهای گل خانه ای و پسماندهای ساختمانی توسط BMS و ارائه آمارهای ساختمان بصورت همزمان در سایت های معتبر و بهبود رتبه بندی هتل در حوزه ساختمان های سبز توسط PMS.
    BMS ⇒ PMS

کاهش در هزینه های گسترش سیستم ها

  • استفاده از سیستم‌های معتبر، به روز، آینده نگر و منطبق بر استاندارد های روز دنیا سبب می گردد هموراه درخواست مدیران مبنی بر گسترش سیستم ها جهت بهره مندی از علم روز دنیا در این سیستم ها بصورت درون ساخته دیده شده باشد.
    در این خصوص می توان به بهره مندی از امکان متصل شدن به کلیه پروتکل های استاندارد دنیا در زمینه هتل‌داری و فعالیت های اقتصادی هتل در اینترنت از جمله رزرو اینترنتی توسط سایت های معتبر دنیا اسم برد.

هتلداری

شرکت «عدل آفرینان ماندگار» نمایندۀ انحصاری شرکت Protel® Hotelsoftware آلمان و تنها ارائه‌کنندۀ «سیستم‌های استاندارد بین‌المللی فناوری اطلاعات در صنعت هتلداری» در ایران است که از سال 1385 زنجیرۀ کاملی از خدمات مشتمل بر «مشاوره»، «تأمین و نگهداری»، «استقرار و یکپارچه‌سازی» و «آموزش با ارائۀ گواهی‌نامۀ معتبر بین‌المللی» را در حوزۀ تکنولوژی‌های هتلداری ارائه می‌نماید.

email عضویت در خبرنامه


جهت عضویت در خبرنامه شرکت عدل آفرینان ماندگار، ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید.