اخبار تکنولوژی هتلداری


گسترش سرویس های چت مهمان، رویکردی چندگانه در تکنولوژی

دسته بندی ها: تجربه میهمان - فناوری اطلاعات و امنیت

1397/12/6 تعداد بازدید: 546


Four Season Chat در آینده ای نزدیک، یک راه حل چندگانه، که راحتی و کارآمدی در استفاده از تکنولوژی را به ارمغان می آورد را در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد. این تکنولوژی تجربه ای بسیار خوب را برای مهمانان هتل ها در پی خواهد داشت.

در حالی که ربات چت ها در سال های اخیر در مواجهه با خدمات خودکار مهمانان، دچار مشکلات زیادی شده اند، بسیاری از هتل های چهارفصل و استراحتگاه ها از سال 2017 به کانال های چندگانه ی پیام رسان، بدون استفاده از ربات چت ها متصل شده اند. این سرویس همچنان به وسیله انسانها، بدون کمک هوش مصنوعی، به راه خود ادامه می دهد.

برای شروع، پلتفرم پیام رسان، قابلیت ترجمه ی بیش از 100 زبان را درآن واحد دارد، همچنین به طور متوسط زمان پاسخ گویی 90 ثانیه یا کمتر گزارش شده است. این سرویس اخیرا در 106 هتل چهار فصل و استراحتگاه، در دسترس می باشد و به زودی به بیش از 50 هتل دیگر توسعه خواهد یافت.

در حالی که صنعت هتل داری با پذیرفتن تلفن همراه، در حال گذار از اپلیکیشن های قدیمی به سمت اپلیکیشن های جامع و به طور فزاینده پیچیده است، هتل های لوکس در مقایسه با سایر هتل ها، تمایل کمتری به استفاده از ارسال متن و ربات چت ها دارند. این موضوع عمدتا به این دلیل است که هتل های لوکس بر روی میراث خود براستفاده از خدمات رو در رو با مشتریان خود افتخار می کنند. ایده کاهش حتی یک درصد کوچک از آن تعاملات به ربات ها برای مدیران اجرایی در برخی از گروه های بزرگ هتل ها قابل هضم نیست.

در سال 2017، Four Seasons در یک برنامه آزمایشی، خدمات چت را در 30 هتل اجرا کرد و دریافت که نیمی از مهمانان از آن استفاده می کنند و بطور میانگین بیش از 6 چت در طول اقامتشان انجام داده اند. بعد از دو سال و در حال حاضر مهمانان می توانند به بیش از صد نوع درخواست یا خدمات Four Seasons Chat دسترسی پیدا کنند، از جمله درخواست برای رزرو رستوران، سفارش خدمات اتاق، رزرو ماساژ، مشاوره در مورد بهترین مراکز خرید در نزدیکی محل اقامتشان، اطلاع رسانی در مورد تاخیر در check in کردن و یا check out کردن زودتر از موعد، سفارش نوشیدنی در کنار استخر و یا حتی سفارش جت اختصاصی.

این هفته اعلام شد که اخیرا Four Season Chat، خدمات چت چند گانه ی خود را به معروف ترین پلت فرم پیام رسان، whatsApp گسترش داده است. از زمان اتصال، Four Season Chat بیش از 3.5 میلیون پیام را رد بدل کرده است و اجازه ی ارتباط میهمانان را به پرسنل برای برآورده ساختن هر نیازی از جانب مسافران فراهم کرده است.
Four Season Chat، امکان ارتباط میهمانان را با افراد حقیقی از طریق کانال های چندگانه که شامل آخرین نسخه WhatsApp می باشد را فراهم می سازد.

با استفاده از Four Season Chat، مهمانان می توانند از قبل، در طول مدت اقامت و بعد از اقامت خود، از طریق 9 کانال ارتباطی مختلف، پیام های خود را ارسال و دریافت کنند. علاوه بر WhatsApp، میهمانان می توانند از Four Seasons App، Facebook Messenger، WeChat، Kakao، Talk، LINE، Apple Business Chat، SMS استفاده کنند. هم چنین فاز آزمایشی وب چت از طریق fourseasons.com در اختیار است.

خبرهای بیشتر

هتلداری

شرکت «عدل آفرینان ماندگار» نمایندۀ انحصاری شرکت Protel® Hotelsoftware آلمان و تنها ارائه‌کنندۀ «سیستم‌های استاندارد بین‌المللی فناوری اطلاعات در صنعت هتلداری» در ایران است که از سال 1385 زنجیرۀ کاملی از خدمات مشتمل بر «مشاوره»، «تأمین و نگهداری»، «استقرار و یکپارچه‌سازی» و «آموزش با ارائۀ گواهی‌نامۀ معتبر بین‌المللی» را در حوزۀ تکنولوژی‌های هتلداری ارائه می‌نماید.

اطلاعات تماس

location_onتهران، چهارراه پارک وی، هتل استقلال، مرکز تجاری، واحد 6, 7

phone 021-22660288

09022660288

email info@adl-co.ir