اخبار تکنولوژی هتلداری


dailypoint خبر از همکاری تکنولوژی حذف داده ها با پروتل را می دهد

دسته بندی ها: پروتل

1397/12/22 تعداد بازدید: 531


پلتفرم مدیریت مرکزی داده ها، dailypoint، و نرم افزار هتلداری protel، ارائه دهنده ی سیستم های مدیریت دارایی در سطح جهانی (PMS) و پلتفرم میهمان نوازی نو آورانه اعلام کرده اند که با ارایه ی سرویس جدید حذف داده ها به مشتریان protel، اجازه ی خودکار پاک کردن، تصحیح کردن و یکی کردن داده های تکراری ، در پروفایل میهمانانشان را، از طریق PMS پروتل فراهم کرده اند.

در این اختراع جدیدdailypoint و متد ویرایش کاملا اتوماتیک پاک کردن داده ها در تمامی ابعاد کلیدی آن، ادغام داده های تکراری،اصلاح خطاهای انسانی و در نهایت ایجاد یک پروفایل واحد برای هر مهمان مورد بازبینی قرار می گیرد. داده های ویرایش شده، سپس به پروتل بازگردانده می شوند و در dailypoint ذخیره می شوند، بنابراین تمامی داده ها از طریق منبع اصلی به روز رسانی می شوند. dailypoint علایق و اولویت های میهمانان را بر اساس منابع داده های تلفیقی مانند PMS، وب سایت هتل، خبرنامه ی ایمیل، پرسشنامه های میهمانان و بسیاری دیگرایجاد می کند.
دکترمایکل تد، مدیر ارشد اجرایی در dailypoint می گوید: 'در مطالعات اخیر، دریافتیم که 68 درصد از میهمانان بیش از یک پروفایل درPMS خود ذخیره کرده بودند، و 14 درصد نیزدارای بیش از چهار پروفایل بودند. سرویس جدید ویرایش داده های dailypoint، این داده های تکراری را کاهش می دهد و اطمینان خاطر می دهد که تمامی داده ها در PMS پروتل، dailypoint’s CRM و در پلت فرم داده های مرکزی کاملا دقیق هستند. این همکاری باعث هیجان همگان شده است، چرا که این سیستم اجازه ی دستیابی هتل ها را به داده های ویرایش شده برای انجام بهترتجزیه و تحلیل ها، فروش و بازاریابی شخصی ترو هم چنین تصمیمات تجاری هوشمندانه تر را فراهم می سازد.'
به گفته ی پیت سیمپسن، SVP مشاور عالی پروتل در حوزه ی تکنولوژی، صنعت هتلداری به این واقعیت آگاه است که تجارت یکپارچه، مرکزی، دقیق و داشتن اطلاعات مرتبط میهمانان منجر به موثرترین راه برای بازاریابی خواهد شد. بنابراین، سرویس های جدید، تضمین کننده ی جدید، دقیق و مرتبط بودن اطلاعات هستند. ما از همکاری با dailypoint بر روی پلت فرم پروتل خود، که منجر به دسترسی به راه حلی برای ویرایش کردن اطلاعات همه ی مشتریان از طریق بازار فروش سرویس های پروتل هستیم، بسیار خرسندیم.

dailypoint چیست؟
dailypoint یک راه حل پیشرو در صنعت هتل داری می باشد. این سیستم بزرگ داده ها برای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) طراحی شده است. dailypoint با بکارگیری هوش مصنوعی و الگوریتم های بسیار پیشرفته در هر بوکینگی که توسط مهمانان به طور پیوسته انجام می شود و با هر کلیکی که در پر کردن پرسشنامه ها انجام می شود تکمیل تر می شود. با هتل های متصل به dailypoint می توانید داده های خام را به یک دارایی تبدیل کنید، این به معنای داشتن یک دانش عمیق از هر مشتری می باشد. فرایندهای پاکسازی و ویرایش داده های ثبت شده در dailypoint، کلید اساسی برای ترکیب همه منابع مهم اطلاعاتی مانند PMS، خبرنامه الکترونیکی، وب سایت هتل، سیستم بازخورد، WIFI و بسیاری دیگر است.

خبرهای بیشتر

هتلداری

شرکت «عدل آفرینان ماندگار» نمایندۀ انحصاری شرکت Protel® Hotelsoftware آلمان و تنها ارائه‌کنندۀ «سیستم‌های استاندارد بین‌المللی فناوری اطلاعات در صنعت هتلداری» در ایران است که از سال 1385 زنجیرۀ کاملی از خدمات مشتمل بر «مشاوره»، «تأمین و نگهداری»، «استقرار و یکپارچه‌سازی» و «آموزش با ارائۀ گواهی‌نامۀ معتبر بین‌المللی» را در حوزۀ تکنولوژی‌های هتلداری ارائه می‌نماید.

اطلاعات تماس

location_onتهران، چهارراه پارک وی، هتل استقلال، مرکز تجاری، واحد 6, 7

phone 021-22660288

09022660288

email info@adl-co.ir