اخبار تکنولوژی هتلداری


تکنولوژی جدید سفارش گیری غذا از داخل اتاق ها

دسته بندی ها: مدیریت درآمد - تجربه میهمان - غذا و نوشیدنی

1398/3/19 تعداد بازدید: 386


تصور کنید که شما بعد از یک سفر خسته کننده، سرانجام به هتل رسیده اید و در حالیکه بسیار خسته اید به فکر سفارش شام هستید، مستقیما به اتاق رفته و با روم سرویس تماس می گیرید ولی کسی پاسخگو نیست بنابراین، با پذیرش تماس می گیرید. شما به پذیرش توضیح می دهید که می خواهید غذا سفارش دهید و شما دوباره به شماره ی قبلی ارجاع داده می شوید. در این حال شما نه تنها خسته و گرسنه هستید بلکه با توجه به عدم پاسخگویی، ناامید نیز شده اید. و در آخر شما مستقیما با رستوران تماس می گیرید و سفارش خود را ثبت می کنید ولی شما درنهایت، به واسطه ی صبر کردن زیاد دچار حس ناخوشایندی می شوید و این در تجربه ی شما در هتل تاثیرگذار خواهد بود.
موقعیت هایی شبیه این، در هتل ها بسیار رایج هستند، ولی با وجود تکنولوژی های جدید، نظیر تبلت های موجود در اتاق، میتوان اتفاق های این چنینی را به شدت کاهش داد. این در حالی است که بسیاری از هتل ها از این طریق درآمد رستوران ها را نیزافزایش داده اند.
در ذیل تعدادی از راههای بهبود تجربه ی میهمانان و افزایش درآمد رستورانها آمده است:

• فرایندهای ساده


با استفاده از تبلت های موجود در اتاق، دیگر میهمانان نیازی به تماس با بخش های مختلف هتل مانند خانه داری، رستوران و کافی شاپ را ندارند، در نتیجه تعداد تماس ها و زمان تماس بطور قابل توجهی کاهش می یابد. کاهش زمان تماس به کارکنان این اجازه را می دهد که زمان و انرژی بیشتری را صرف ارائه ی خدمات به میهمانان بکنند.

• فرصتی برای افزایش درآمد رستوران ها


تبلت های اتاق، این فرصت را در اختیار میهمانان قرار می دهند تا وقت بیشتری برای مرور منو داشته باشند و احساس عجله ای را که بسیاری از مردم در هنگام سفارش از طریق تلفن تجربه می کنند را کاهش دهد. هم چنین، مهمانان از این طریق بیشتر در معرض دسرها و موارد جانبی قرار می گیرند، همین امر موجب افزایش درآمد رستوران ها خواهد شد.

• تصمیمات بهتر برای رونق کسب و کار


در اختیار قراردادن، این گونه پلتفرم های دیجیتالی برای میهمانان، این فرصت را برای هتلداران فراهم می کند تا با دسترسی به داده ها و تجزیه و تحلیل اطلاعات، تصمیمات بهتری را برای رونق کسب و کارشان در اختیار داشته باشند. این داده ها این فرصت را فراهم می سازند تا ساختار و اولویت آیتم های منو بصورت روزانه یا هفتگی بر اساس علایق مهمانان تغییر کرده و این امر موجب افزایش رضایتمندی میهمانان و درآمد هتل می شود.

• کاهش احتمال خطا


ثبت سفارشات از طریق تبلت، علاوه بر اینکه پروسه ی سفارش را ساده تر می کند، خطاهای انسانی را نیز کمتر می کند. در این سیستم میهمانان می توانند برای اطمینان خاطر از مطابقت غذا با رژیم غذاییشان، یادداشت هایی را نیز اضافه کنند و با توجه به ثبت دقیق سفارشات و ارسال اطلاعات لازم، فرایند تهیه ی غذا به درستی و با کمترین احتمال خطا صورت می پذیرد.

• به روز رسانی


با توجه به گره خوردن هر چه بیشترخدمات آنلاین و اپلیکیشن ها با زندگی روزمره، این تکنولوژی این امکان را برای میهمانان فراهم می سازد تا سفارشات خود را پیگیری و به روزرسانی کنند و این امر منجر به افزایش اطمینان خاطر میهمانان و کاهش تعداد تماس ها خواهد شد.

• دریافت بازخورد بصورت اتوماتیک


بعد از تحویل سفارش غذا، تبلت ها بصورت خودکار یک پرسشنامه ای را برای میهمانان ارسال می کنند. این بازخوردها به هتلداران و کارکنانشان این امکان را می دهد که نسبت به رضایتمندی میهمانان و سطح خدمات درک بهتری داشته باشند، بنابراین استفاده از این نوع تکنولوژی در ارتقای تجربه ی میهمانان و افزایش درآمد هتل ها بسیار مؤثر می باشد.

خبرهای بیشتر

هتلداری

شرکت «عدل آفرینان ماندگار» نمایندۀ انحصاری شرکت Protel® Hotelsoftware آلمان و تنها ارائه‌کنندۀ «سیستم‌های استاندارد بین‌المللی فناوری اطلاعات در صنعت هتلداری» در ایران است که از سال 1385 زنجیرۀ کاملی از خدمات مشتمل بر «مشاوره»، «تأمین و نگهداری»، «استقرار و یکپارچه‌سازی» و «آموزش با ارائۀ گواهی‌نامۀ معتبر بین‌المللی» را در حوزۀ تکنولوژی‌های هتلداری ارائه می‌نماید.

اطلاعات تماس

location_onتهران، چهارراه پارک وی، هتل استقلال، مرکز تجاری، واحد 6, 7

phone 021-22660288

09022660288

email info@adl-co.ir