اخبار تکنولوژی هتلداری


چگونه تکنولوژی در جذب نیروی جدید، به هتل ها کمک می کند

دسته بندی ها: جلسات و رویدادها - منابع انسانی و استخدام نیرو

1398/4/23 تعداد بازدید: 287


برگزاری رخدادهای مهم و گرانقیمت در هتل ها، نیازمند یک تیم باتجربه می باشد. یافتن گروهی از افراد باتجربه و قابل اعتماد برای یک مراسم واحد کار آسانی نیست، مخصوصا در نواحی که دارای پایین ترین نرخ بیکاری می باشد. به عنوان مثال، در هتل Holiday Inn، در غرب کالیفرنیا، امکانات لازم برای برگزاری یک میهمانی رسمی شام برای 1000 میهمان در فضایی به مساحت 14000 کیلومتر مربع با یک تیم باتجربه و قابل اطمینان فراهم شده است. ولی با این حال به گفته ی رئیس بخش غذا و نوشیدنی این هتل:' بعضی اوقات، شما افرادی را برای مراسمات خود استخدام می کنید ولی آنها در موعد مقررحضور پیدا نمی کنند. ما علت را نمی دانیم و همیشه به دنبال فرد مناسبی خواهیم بود'.
در همین راستا، برای اطمینان از استخدام فرد مناسب، هتل اقدام به استفاده از اپلیکیشن کسب و کار هتلداری بنام Instawork کرده است. در طول سال گذشته، این برنامه کمک بسیاری را به هتل ها برای یافتن کارکنان در بخش های مختلف، کرده است.

به گفته ی سمیر مغانی، مدیر عامل این استارتاپ:' از سال 2015، در هنگام راه اندازی برنامه ی Instawork، نیاز صنعت هتلداری به راه حلی برای این نوع مسائل مربوط به پرسنل، به شدت دیده می شد.'
Instawork، قدم در راه اقتصاد اشتغال زایی برای پر کردن این شکاف در بخش استخدام نیرو گذاشت. وی افزود، تمرکز اصلی شرکت به کیفیت، به عنوان قاعده ی اصلی می باشد تا صرفا تمرکز بر پرکردن موقعیت ها. هنگامیکه کاربران در برنامه ی دوزبانه ی تلفن همراه خود ثبت نام می کنند، تجربه ی کاری، مراجع حرفه ای خود و یک عکس با لباس مناسب را در برنامه قرار می دهند، سپس Instawork تمامی بخشها را بررسی می کند.

پس از تایید، کاربران می توانند ساعات کاری و میزان دست مزد ساعتی خود را ثبت کنند و شرکت مراحل مربوط به بیمه، صورت حساب و پرداخت ها را انجام می دهد. این برنامه نیز مانند سایر اپلیکیشن های اشتغال زایی، دارای یک سیستم رتبه بندی دوطرفه است که از طریق آن، شرکای اقتصادی می توانند کارکنان را ارزیابی کنند و بالعکس. درصورتیکه هتل ها به یک کاربر نمره ای منفی دهند، امکان اتصال دوباره ی آن کاربر به برنامه قطع خواهد شد. هم چنین، این برنامه کارکنانی را که دارای رفتاری نامناسب باشند را حذف خواهد کرد.

در حال حاضر، این برنامه در لوس آنجلس، سان فرانسیسکو و سان دیگو در دسترس است و این شرکت قصد دارد تا در سال 2019 شهرهای بیشتری را به فهرست خود اضافه کند. مغانی می گوید:' ما همیشه درتلاشیم تا راههای جدیدی را برای موفقیت در کسب و کار شرکای خود ارائه دهیم'.
این شرکت علاوه بر برطرف نمودن نیازهای موقت کارکنان، به عنوان مسیری برای کسب تجربه برای متخصصان در بخش های مختلف هتلداری نیز در نظر گرفته شده است. به گفته ی وی، این برنامه به عنوان یک نردبان اقتصادی برای کارکنان هتلداری در این سیستم طراحی شده است. مغانی می افزاید که ما نمونه های بیشماری را از افرادی که با استفاده از این برنامه کارشان را از بخش ظرفشویی آغاز کرده اند و بعد از سپری مراحل مختلف به یک سرآشپز تبدیل شده اند، داریم. این سیستم با استخدام استعدادهای جدید، تنها با لمس یک دکمه این امکان را برای هتل ها فراهم کرده است تا در صورت غیبت، بیماری و یا مرخصی کارکنان، این مشکل به راحتی حل شود.

خبرهای بیشتر

هتلداری

شرکت «عدل آفرینان ماندگار» نمایندۀ انحصاری شرکت Protel® Hotelsoftware آلمان و تنها ارائه‌کنندۀ «سیستم‌های استاندارد بین‌المللی فناوری اطلاعات در صنعت هتلداری» در ایران است که از سال 1385 زنجیرۀ کاملی از خدمات مشتمل بر «مشاوره»، «تأمین و نگهداری»، «استقرار و یکپارچه‌سازی» و «آموزش با ارائۀ گواهی‌نامۀ معتبر بین‌المللی» را در حوزۀ تکنولوژی‌های هتلداری ارائه می‌نماید.

اطلاعات تماس

location_onتهران، چهارراه پارک وی، هتل استقلال، مرکز تجاری، واحد 6, 7

phone 021-22660288

09022660288

email info@adl-co.ir