اخبار تکنولوژی هتلداری


مدیریت شهرت هتل

دسته بندی ها: بازاریابی - مدیریت شهرت

1398/5/9 تعداد بازدید: 246


امروزه بقای بیزینس های بزرگ دنیا، بسیار به نظرات آنلاین و امتیازاتی که کاربران به این شرکتها می دهند، بستگی دارد.
در حال حاضر، اعتبار و شهرت هتلها از پلت فرم های شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو و نظرات ثبت شده در سایت ها تاثیر می پذیرد. صنعت هتلداری، بیش از سایر صنایع تحت تاثیر مدیریت شهرت هتل می باشد. براساس گزارش TripAdvisor، نود و سه درصد از افراد، هنگام انتخاب هتل از کامنتهای آنلاین استفاده می کنند و 53 درصد از افراد نیز در هنگام رزرو هتل، اگر کامنتی برای آن هتل وجود نداشته باشد از رزرو آن هتل صرف نظر خواهند کرد.

با این حال، صنعت هتلداری می تواند از اهمیت و مزیت نظرات آنلاین به خوبی استفاده کند. محتوای تولید شده توسط کاربر(UGC) ، شامل نظرات و کامنتها، تاثیر بسزایی بر تصمیم مشتری دارد. بنابراین، دریافت بازخوردهای مثبت از سمت میهمانان راضی در حال حاضر یک اولویت برای صاحبان و مدیران هتلها می باشد. براساس مطالعه ی Ipsos که در مورد تجارت جهانی تحقیق و پژوهش می کند:
• 68 درصد افراد به نظرسنجی ها شامل نظرات و کامنتهای آنلاین اعتماد می کنند و
• 53 درصد افراد تحت تاثیر محتوای تولید شده توسط کاربر، در هنگام خرید هستند.
با توجه به موارد ذکر شده از اهمیت مدیریت شهرت در هتلها، پیگیری و دنبال کردن این مقوله برای صاحبان هتلها بسیار حیاتی به نظر می رسد.

حال ارتباط بین مدیریت شهرت هتل و مدیریت درامد چیست؟

در فضای رقابتی صنعت هتلداری، داشتن یک اعتبار خوب آنلاین بطور مستقیم بر حجم فروش تاثیر می گذارد. یک مدیریت شهرت هتل کارامد، به شما کمک می کند تا در یک فضایی امن به رقابت بپردازید. برعکس، یک مدیریت شهرت ضعیف منجر به زیانهای جدی برای هتل شما خواهد شد. در بسیاری از موارد، صاحبان مشاغل و بیزینسها سالها برای ساختن یک تصویر مثبت از برندشان تلاش می کنند و از اینکه ناگهان و به سرعت شهرتشان دچار آسیب شود شگفت زده می شوند. درحال حاضر، رمز موفقیت در فعال بودن است.

حال این سوال مطرح می شود که سرمایه گذاری در یک شرکت متخصص در مدیریت شهرت هتل، ارزش دارد یا خیر؟

برای بیشتر هتلداران، مدیریت شهرت آنلاین، یک مفهوم نسبتا جدیدی است. وجود اینترنت و تغییراتی که در فرهنگ مصرف کنندگان ایجاد شده است منجر به تبدیل مدیریت شهرت آنلاین به یک جزء مرکزی از استراتژی بازاریابی شده است.
شما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که شیوه ای که مشتریان برای تعامل با کسب و کار شما انتخاب می کنند به طور مستقیم بر اعتبار آنلاین شما تاثیر خواهد گذاشت.

شما از طریق یک مدیریت شهرت هتل می توانید:
• بصورت آنلاین نظرات کاربران را تجزیه و تحلیل کنید. در این روش تمامی نظرات آنلاین، از آژانس های مسافرتی آنلاین و پلت فرمهای شبکه های اجتماعی تجمیع می شوند. شما از این طریق می توانید یک درک عمیقی از احساسات میهمانان خود برای هریک از هتلهای خود داشته باشید و با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و تصمیمات مناسب را اتخاذ کنید.
• می توانید عملکرد هتل خود را با نزدیکترین رقبای خود محک بزنید و یک تحلیل معنایی پیشرفته ای را داشته باشید.
• شما می توانید در آن واحد به نظرات آنلاین مشتریان خود پاسخ دهید و در صفحات اجتماعی با آنها در تعامل باشید.
• دریافت هشدارها و دادن پاسخ به موقع به نظراتی که در صفحات مختلف منتشر می شود به عنوان مثال از طریق ایمیل و یا اس ام اس.
• ارتقای رتبه ی هتل در آژانسهای آنلاین مسافرتی از طریق جمع آوری بازخوردها
• ارتقای رزرواسیون مستقیم و ارتقای SEO ( بهینه سازی موتورهای جستجو)
• اشتراک خودکار نظرات در فیس بوک و توئیتر
• دریافت بازخوردهای بیشتر
• قرار دادن نظرات در Tripadvisor و ارتقای رتبه
• تشخیص نقاط قوت، نقاط ضعف و فرصتها به منظور بهبود عملکرد
• اجازه ی بیان نظرات مشتریان به زبان مادریشان و امکان ترجمه ی آن به 27 زبان دنیا
• ذخیره ی داده های هتل بصورت امن
• بررسی پیامهای جعلی و مخرب، از طریق ارسال درخواست به میهمانان
• ارسال ایمیل به میهمانان به زبانهای مختلف
• ایجاد پرسشنامه های مناسب در ارتباط با کسب و کار و برند هتل
• تجزیه و تحلیل معنایی کامنت ها

بنابراین جمع آوری بازخوردها و توزیع آنها بصورت هوشمندانه، منجر به افزایش قابلیت دیده شدن در صفحات شبکه های اجتماعی، پورتالهای کامنتها و پلتفرمهای رزرواسیون خواهد شد. هم چنین، ترافیک را به سمت سایت های شما هدایت خواهد کرد. از لحاظ بازاریابی آنلاین، این روش یکی از موثرترین استراتژی هایی است که برای جذب مشتری می توانید اتخاذ کنید. سرمایه گذاری در مدیریت شهرت هتل، کمک شایانی به هتلداران می کند تا تمرکز بیشتری را بر ارائه ی خدمات بهتر به میهمانان خود کنند و در نتیجه این تجربه ی خوشایند منجر به درج نظرات مثبت بیشتری برای هتلها خواهد شد.

خبرهای بیشتر

هتلداری

شرکت «عدل آفرینان ماندگار» نمایندۀ انحصاری شرکت Protel® Hotelsoftware آلمان و تنها ارائه‌کنندۀ «سیستم‌های استاندارد بین‌المللی فناوری اطلاعات در صنعت هتلداری» در ایران است که از سال 1385 زنجیرۀ کاملی از خدمات مشتمل بر «مشاوره»، «تأمین و نگهداری»، «استقرار و یکپارچه‌سازی» و «آموزش با ارائۀ گواهی‌نامۀ معتبر بین‌المللی» را در حوزۀ تکنولوژی‌های هتلداری ارائه می‌نماید.

اطلاعات تماس

location_onتهران، چهارراه پارک وی، هتل استقلال، مرکز تجاری، واحد 6, 7

phone 021-22660288

09022660288

email info@adl-co.ir