اخبار تکنولوژی هتلداری


رسانه های بصری و بهبود کانالهای بازاریابی

دسته بندی ها: بازاریابی - بازاریابی محتوا - ابزار شبکه های اجتماعی - بازاریابی تاثیرگذار - سازنده وب سایت/مدیریت محتوا

1398/8/12 تعداد بازدید: 432


مدل های بازاریابی در هتل دائما در حال تغییرند، اما برخی از مدلهای بازاریابی طی پنج، ده و یا حتی بیست سال گذشته تغییری نکرده اند. به عنوان مثال، وب سایتهای هتل هم چنان، رتبه اول در کانالهای بازاریابی را دارند. مطمئنا، آژانسهای مسافرتی آنلاین، می توانند تا 30 درصد از درآمد رزرو را به خود اختصاص دهند، اما شما به دلیل قدرت آنها، به این آژانسها نیازمند هستید. به عنوان مثال، Booking.com به تنهایی 420 میلیون بازدیدکننده در ماه دارد. این بدان معناست که بیشتر افرادی که به دنبال رزرو اتاق در هتل هستند از کل جمعیت ایالات متحده بیشتر است.
اما به منظور موفقیت در حوزه ی بازاریابی، هتلها نیازمند رسانه های بصری می باشند. رسانه های بصری به هر نوع رسانه ای که پیام های آن در قالب دیداری ساماندهی شود گفته می شود. این بدان معناست که مسافران به آنچه که می بینند نسبت به آنچه که می خوانند و یا می شنوند بیشتر توجه می کنند.
در اینجا به نکاتی در مورد بازاریابی محتوای بصری که به برند هتل شما در افزایش آگاهی و رزرو مستقیم کمک می کند، اشاره می شود:


محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)

محتوای تولید شده توسط کاربر، به هر محتوا و یا مطلبی که بصورت اختیاری و داوطلبانه توسط افراد تولید و به اشتراک گذاشته شود، اطلاق می شود. این محتوا می تواند به عنوان پست در رسانه های اجتماعی و یا بصورت کامنت برروی وب سایتهای شخص ثالث قرار گیرد.
اگر شما محتوای تولید شده توسط کاربر را در استراتژیهای بازاریابی هتل خود نگنجانده اید، ممکن است فرصتهای عظیمی را از دست داده باشید. این استراتژی بازاریابی بصری برروی مسافران واقعی و تجربیات آنها به منظور بازگشت سرمایه، تمرکز دارد. این در حالیست که بسیاری از افراد به تبلیغات سنتی اعتماد ندارند. در واقع بسیاری از آنها اصلا به آنها توجه نمی کنند. به عنوان مثال، محتوای تولید شده توسط کاربر برروی رسانه های اجتماعی نظیر اینستاگرام می تواند تجربیاتی معتبر را برای مسافران آینده به نمایش درآورد.

از ویژوالها در وب سایت خود استفاده کنید

متوسط نرخ تبدیل وب سایت هتل فقط 2.2 درصد است. این بدان معناست که تنها 2.2 درصد از بازدید وب سایتهای هتل منجر به خرید از آن سایت خواهد شد. اما شما می توانید با استفاده از تصاویر و ویدئوها این نرخ تبدیل را افزایش دهید. طراحی وب سایت خود را بهینه کنید و بخشهایی از متن را با تصاویر چشم انداز از مقاصد مسافرتی و امکانات هتل جایگزین کنید.
80 درصد از افراد زمانیکه چیزی را می بینند به خاطر می سپارند، در حالیکه فقط 20 درصد از افراد آنچه را که می خوانند در حافظه¬ی خود نگه می دارند. علاوه بر این، وب سایتهایی که دارای محتوای بصری هستند، 12 بار بیشتر ترافیک را به سمت سایت خود هدایت می کنند. استفاده از ترکیبی از محتوای تولید شده توسط کاربر و عکسها و ویدئوهای حرفه¬ای می تواند بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت رزرو اتاقهای هتل ترغیب کند.
هم چنین، با شخصی سازی محتوای سایت، می توانید وب سایت خود را بیشتر بهینه کنید. به عنوان مثال، در آریزونا بیلتمور، با در برگرفتن تجربه ی شخصی میهمانان برروی سایتشان، تجارب میهمانان خود را به مسافران آینده ارائه می دهند.
بسته به نوع تجربه¬ای که بازدیدکنندگان به دنبال آن هستند، بیلتمور قادر خواهد بود تا مطالبی را ارائه دهد که با آن بخش هدف تطابق داشته باشد. 74 درصد از مشتریان، زمانیکه وب سایتها دارای محتوای شخصی سازی شده، نباشند احساس ناامیدی می کنند.

صرف نظر از آنچه، شما درباره ی آژانسهای مسافرتی آنلاین فکر می کنید، جایگاه آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. 39 درصد از مسافران، هتلهای خود را از طریق آژانسهای مسافرتی آنلاین رزرو می کنند. شما نیازمند آن هستید که روابط خود را با این شرکا به منظور درآمد بیشتر به حداکثر برسانید. همکاری با آژانسهای مسافرتی آنلاین به همراه بهترین عملکرد تصویری منجر به افزایش رزرواسیون و درآمد هتل خواهد شد.
بنابراین در نظر داشته باشید که فراهم آوری ترکیبی از محتوای تولید شده توسط کاربر در کنار رسانه های بصری کمک خواهد کرد تا مشتریان شما به میهمانانی جدی تبدیل شوند و این بدیهی است که داشتن بهترین تصاویر و ویدئوها منجر به بهبود فرایند تصمیم گیری مشتریان خواهد شد.

خبرهای بیشتر

هتلداری

شرکت «عدل آفرینان ماندگار» نمایندۀ انحصاری شرکت Protel® Hotelsoftware آلمان و تنها ارائه‌کنندۀ «سیستم‌های استاندارد بین‌المللی فناوری اطلاعات در صنعت هتلداری» در ایران است که از سال 1385 زنجیرۀ کاملی از خدمات مشتمل بر «مشاوره»، «تأمین و نگهداری»، «استقرار و یکپارچه‌سازی» و «آموزش با ارائۀ گواهی‌نامۀ معتبر بین‌المللی» را در حوزۀ تکنولوژی‌های هتلداری ارائه می‌نماید.

اطلاعات تماس

location_onتهران، چهارراه پارک وی، هتل استقلال، مرکز تجاری، واحد 6, 7

phone 021-22660288

09022660288

email info@adl-co.ir