اخبار تکنولوژی هتلداری


مزیت ها و کاستی های پروتل بر اساس نظرات مشتریان

دسته بندی ها: پروتل - سیستم مدیریت هتل(PMS) - پلتفرم رزرواسیون

1398/11/6 تعداد بازدید: 97


بر اساس نظرسنجی های موجود از مشتریانی که تجربه استفاده مستقیم از محصول پروتل را دارند، بازخوردهای مفیدی به دست آمده است. این نظرسنجی در تاریخ 20 دسامبر 2019 در سایت hoteltechreport منتشر شده است. در همین راستا، مشتریان، پروتل را به عنوان یک محصول قابل اعتماد که انعطاف پذیری لازم را به جهت کار با سایر فناوری های جدید دارا می باشد، معرفی می کنند. به گفته ی یکی از منتقدان، علی رغم وجود تعداد زیادی از ویژگیها، رابط با کاربر (interface) با پیچیدگیهایی همراه است. این امر برای سیستمهای PMS که دارای مجموعه ویژگیهای قوی که برای هتلهای بزرگتر و مشتریان اهل ریسک تنظیم شده است، طبیعی می باشد. در یکی دیگر از نظرات آمده است که بخش گزارش دهی می بایست ارتقا یابد.
در اینجا تعدادی از نظرات و بازخوردهای مشتریان پروتل آمده است:
جهت مشاهده مزایا و معایب کلیک کنید



ترجمه و گردآوری:
شرکت عدل آفرینان ماندگار
محبوبه عسکری آزاد

خبرهای بیشتر

هتلداری

شرکت «عدل آفرینان ماندگار» نمایندۀ انحصاری شرکت Protel® Hotelsoftware آلمان و تنها ارائه‌کنندۀ «سیستم‌های استاندارد بین‌المللی فناوری اطلاعات در صنعت هتلداری» در ایران است که از سال 1385 زنجیرۀ کاملی از خدمات مشتمل بر «مشاوره»، «تأمین و نگهداری»، «استقرار و یکپارچه‌سازی» و «آموزش با ارائۀ گواهی‌نامۀ معتبر بین‌المللی» را در حوزۀ تکنولوژی‌های هتلداری ارائه می‌نماید.

اطلاعات تماس

location_onتهران، چهارراه پارک وی، هتل استقلال، مرکز تجاری، واحد 6, 7

phone 021-22660288

09022660288

email info@adl-co.ir