اخبار تکنولوژی هتلداری


مسافران هتل در سال 2020

دسته بندی ها: عملیاتی - تجربه میهمان - فناوری اطلاعات و امنیت

1397/12/4 تعداد بازدید: 7877


اخیرا صنعت مهمان نوازی در حال گذار از یک دوره تغییرات قابل توجه است به طوریکه این صنعت، در سال 2020 بسیار متفاوت خواهد بود. تغییرات در تکنولوژی بدین معناست که ، انتظارات مهمانان هتل به طور مداوم در حال رشد می باشد. چه فن آوریهایی در آینده برای داشتن یک تجربه با کیفیت بالا برای مسافران نیاز است؟ در این راستا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شناسه اثر انگشت بیومتریک
از سال 2019، بسیاری از مهمانان هتل بی نیاز به حمل چندین نوع مدارک شناسایی شده اند. برخی از هتل های خلاق با استفاده از سیستم شناسایی اثر انگشت بیومتریک (با نام اثر انگشت خوان) شروع به پاسخگویی به این موضوع کرده اند، که برای هر چیزی که نیاز به شناسایی و سفارشی سازی دارد مورد استفاده قرار می گیرد.
در سال 2020، هتل های بیشتری به این سیستم مجهز خواهند شد. این سیستم برای هر چیزی که نیاز به شناسایی و سفارشی سازی دارد ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت مانند: ورود و خروج به هتل و تراکنشها.
این شناسه منحصر به فرد است و از طریق رمزنگاری RFID و شناسایی مبتنی بر DNA کار می کند. این شناسه شامل لایه های اطلاعاتی است که، در صورت نیازمی تواند در موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

اتاق های هوشمند
این روزها مهمانان، اتاق های هتل را فقط به عنوان مکانی برای خوابیدن در نظر نمی گیرند. در عوض، آنها انتظار یک تجربه ی خاص تر و لوکس تری را دارند. به همین ترتیب ، برخی از هتل ها به سمت هوشمند سازی اتاق ها رفته اند تا یک تجربه ی فراموش نشدنی از یک اتاق هوشمند رابرای مسافرین خود فراهم سازند. تا سال 2020، این تکنولولوژی تاثیرگذار می تواند تاثیرات شگرفی را برای مسافرین خود فراهم سازد مانند انتخاب رنگ زمینه ی اتاق توسط مسافر، درجه ی حرارت اتاق و یا روشنایی اتاق.
هم چنین ، انتخاب رنگ ، طراحی اتاق ، سیستم تمیز کردن ، درجه حرارت و روشنایی اتاق را می توان با بیوریتم مهمانان مطابقت داد. اتاق های هوشمند هتل در هیچ چیز متوقف نمی شوند تا مهمانان احساس راحتی و رضایت کامل کنند.

فراتر از دلخواه شما
تا سال 2020، صنعت مهمان نوازی نسلی جدیدی از مهمانان هتل را مشاهده خواهد کرد که به دنبال تجارب منحصر به فرد برای پاسخگویی به نیازهای خود هستند. تا سال 2020، این مهمانان بومی دیجیتال، خواهان تغییر در تقریبا هر جنبه ای از اقامت خود می باشند. به منظور پاسخگویی به افزایش محبوبیت شخصی سازی، هتل ها باید سیستم های پیشرفته تر رزرواسیون را به کار گیرند، تا بتوانند اقامت مسافرین خور را براساس سلیقه شان تغییر دهند.
به عنوان مثال مهمانان، دیگر مجبور نیستند که فقط از منوهای پیشنهادی که هتل ها ارائه می دهند، استفاده کنند. منوی هوشمند به مهمانان اجازه می دهد تا غذای خود را براساس ذائقه و سلیقه ی خود انتخاب کنند. همچنین می توان به جای محدود شدن به ساعات مشخصی برای صرف صبحانه، ناهار و شام ، زمان سرو غذا را بر عهده ی خود میهمانان گذاشت.

خبرهای بیشتر

هتلداری

شرکت «عدل آفرینان ماندگار» نمایندۀ انحصاری شرکت Protel® Hotelsoftware آلمان و تنها ارائه‌کنندۀ «سیستم‌های استاندارد بین‌المللی فناوری اطلاعات در صنعت هتلداری» در ایران است که از سال 1385 زنجیرۀ کاملی از خدمات مشتمل بر «مشاوره»، «تأمین و نگهداری»، «استقرار و یکپارچه‌سازی» و «آموزش با ارائۀ گواهی‌نامۀ معتبر بین‌المللی» را در حوزۀ تکنولوژی‌های هتلداری ارائه می‌نماید.

اطلاعات تماس

location_onتهران، چهارراه پارک وی، هتل استقلال، مرکز تجاری، واحد 6, 7

phone 021-22660288

09022660288

email info@adl-co.ir