اخبار تکنولوژی هتلداری


1398/9/10

سیستم تلویزیون تعاملی یا تحت شبکه (IPTV) در هتلها

سیستم های تلویزیون تحت شبکه به رسانه هایی اطلاق می شود که سیگنال های تلویزیونی را به جای روشهای قدیمی سیگنال رسانی، از طریق بستر IP انتقال...

1398/9/6

سیستم های تعامل با میهمان

سیستمهای تعاملی در هتل به آن دسته از سیستمهای مولتی مدیا اطلاق می شود که از بسترهای ارتباطی درونی هتل (شبکه بی سیم یا سیمی) برای برقراری...

1398/8/12

رسانه های بصری و بهبود کانالهای بازاریابی

مدل های بازاریابی در هتل دائما در حال تغییرند، اما برخی از مدلهای بازاریابی طی پنج، ده و یا حتی بیست سال گذشته تغییری نکرده اند. به عنوان...

1398/7/20

اقدامات لازم بعد از طراحی سایت هتل

در صنعت هتلداری، حداقل هر دو تا پنج سال یکبار، می بایست سایت هتل به روزرسانی شود. برای وب سایت هتلی که بیش از سه سال است که به روزرسانی نشده...

1398/6/17

ابزارهای برتر فناوری به منظور بهبود مدیریت درآمد هتلها

در طی سالهای اخیر، گامهای بزرگی در جهت مدیریت درامد در هتلها انجام شده است. به عنوان مثال، انتقال به سیستم های مبتنی بر ابر، منجر به ایجاد...

1398/6/5

چگونه هتلها می توانند از مزایای Airbnb بهرمند شوند؟

امروزه شاید Airbnb، دشمن شماره یک هتلداران در سراسر دنیا تلقی شود اما آیا Airbnb سزاوار این شهرت است؟ تحقیقاتی که از سال 2014 برروی داده های...

1398/6/3

امنیت سایبری در صنعت هتلداری

امنیت اطلاعات از جنبه های اساسی بسیاری از صنایع، از جمله صنعت هتلداری می باشد. هتلها، متلها، ریزورتها و مجتمع های آپارتمانهای اجاره ای،...

1398/5/28

سیستم رزرواسیون مرکزی (CRS)

CRS نرم افزاری است به منظور تبادل اطلاعات هتل، موجودی اتاقها و نرخها. در این سیستم، نرخها و موجودی های هتل به کانالهای توزیع مختلفی مانند...

1398/5/22

هوش تجاری در صنعت هتلداری

اهمیت داشتن پلت فرم داده ها و ارزش و نقش مهمی که این داده ها برای صنعت هتل داری دارد بر همگان آشکار است. حال تجزیه و تحلیل این داده ها به جهت...

1398/5/9

مدیریت شهرت هتل

امروزه بقای بیزینس های بزرگ دنیا، بسیار به نظرات آنلاین و امتیازاتی که کاربران به این شرکتها می دهند، بستگی دارد. در حال حاضر، اعتبار و...

خبرهای بیشتر

هتلداری

شرکت «عدل آفرینان ماندگار» نمایندۀ انحصاری شرکت Protel® Hotelsoftware آلمان و تنها ارائه‌کنندۀ «سیستم‌های استاندارد بین‌المللی فناوری اطلاعات در صنعت هتلداری» در ایران است که از سال 1385 زنجیرۀ کاملی از خدمات مشتمل بر «مشاوره»، «تأمین و نگهداری»، «استقرار و یکپارچه‌سازی» و «آموزش با ارائۀ گواهی‌نامۀ معتبر بین‌المللی» را در حوزۀ تکنولوژی‌های هتلداری ارائه می‌نماید.

اطلاعات تماس

location_onتهران، چهارراه پارک وی، هتل استقلال، مرکز تجاری، واحد 6, 7

phone 021-22660288

email info@adl-co.ir