اخبار تکنولوژی هتلداری


1397/12/22

dailypoint خبر از همکاری تکنولوژی حذف داده ها با پروتل را می دهد

پلتفرم مدیریت مرکزی داده ها، dailypoint، و نرم افزار هتلداری protel، ارایه دهنده ی سیستم مدیریت دارایی ها در سطح جهانی (PMS) و پلتفرم میهمان نوازی...

1397/12/22

پنج راه ارتباطی بین میهمانان و کارکنان هتل

دانستن چگونگی ارتباط با میهمانان برای رسیدن به موفقیت دریک هتل، از اهمیت زیادی برخوردار است. حال بهترین روش برای برقراری این ارتباط...

1397/12/20

پروتل فینالیست مسابقه TechOvation 2019

مسابقه جایزه TechOvation هر ساله محصولات جدید صنعتی را شناسایی و به آنها جایزه اهدا می کند. در این مسابقه شرکت کنندگان ویدیویی 90 ثانیه ای از...

1397/12/8

هتل های ژاپنی به دنبال روبات های انسانی

در حال حاضر شرکت H.I.S درژاپن، اعلام کرده است که قصد دارد هشت ربات انسانی را در هتل های Henn-na بکار گیرد. ژاپنی ها از مدت ها پیش به دنبال توسعه...

1397/12/6

گسترش سرویس های چت مهمان، رویکردی چندگانه در تکنولوژی

Four Season Chat در آینده ای نزدیک، یک راه حل چندگانه، که راحتی و کارآمدی در استفاده از تکنولوژی را به ارمغان می آورد را در اختیار مشتریان خود...

1397/12/4

مسافران هتل در سال 2020

اخیرا صنعت مهمان نوازی در حال گذار از یک دوره تغییرات قابل توجه است به طوریکه این صنعت، در سال 2020 بسیار متفاوت خواهد بود. تغییرات در...

هتلداری

شرکت «عدل آفرینان ماندگار» نمایندۀ انحصاری شرکت Protel® Hotelsoftware آلمان و تنها ارائه‌کنندۀ «سیستم‌های استاندارد بین‌المللی فناوری اطلاعات در صنعت هتلداری» در ایران است که از سال 1385 زنجیرۀ کاملی از خدمات مشتمل بر «مشاوره»، «تأمین و نگهداری»، «استقرار و یکپارچه‌سازی» و «آموزش با ارائۀ گواهی‌نامۀ معتبر بین‌المللی» را در حوزۀ تکنولوژی‌های هتلداری ارائه می‌نماید.

email عضویت در خبرنامه


جهت عضویت در خبرنامه شرکت عدل آفرینان ماندگار، ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید.