اخبار تکنولوژی هتلداری

دسته بندی: تجربه میهمان


1398/3/27

بازاریابی بهینه تر با جمع آوری داده های میهمانان

چگونگی استفاده از داده ها در زمان درست و برای فرد مناسب، امروزه مقوله ای است که باید به درستی توسط هتلداران رعایت شود. به عنوان مثال،...

1398/3/19

تکنولوژی جدید سفارش گیری غذا از داخل اتاق ها

تصور کنید که شما بعد از یک سفر خسته کننده، سرانجام به هتل رسیده اید و در حالیکه بسیار خسته اید به فکر سفارش شام هستید، مستقیما به اتاق رفته...

1398/2/11

کلیدهای کارتی جدید، با کارکردی ساده تر و افزایش بازده سرمایه گذاری برای هتل ها

امروزه هتلداران به دنبال کلیدهای کارتی جدیدی به جای کارت های قدیمی و پلاستیکی هستند که عملکردی ساده تر داشته باشند و بازده سرمایه گذاری...

1398/2/8

بکارگیری تکنولوژی تشخیص چهره در هتل های ویتنام

در دو هتل مختلف ماریوت در چین، میهمانان دیگر نیازی به انجام پروسه ی check-in در جلوی میز و کیوسک هتل را ندارند، و به جای آن در کمتر از یک دقیقه،...

1398/2/4

تاثیر شبکه های اجتماعی بر کسب و کار هتل ها

امروزه تاثیر رسانه های اجتماعی فراتر ازمقوله ی زیبایی شناسی هتل ها می باشد. با توجه به رقابت های امروزه، برای بالابردن جایگاه هتل، رسانه...

1398/1/26

فرودگاه های واشینگتن دی سی مجهز به اتاقک های اسلیپ باکس شدند

استراحت در کف فرودگاه می تواند یک تجربه ی دشوار برای افرادی باشد که دارای پروازهای مکرر می باشند. در این شرایط مسافران تلاش می کنند که خود...

1397/12/22

پنج راه ارتباطی بین میهمانان و کارکنان هتل

دانستن چگونگی ارتباط با میهمانان برای رسیدن به موفقیت دریک هتل، از اهمیت زیادی برخوردار است. حال بهترین روش برای برقراری این ارتباط...

1397/12/8

هتل های ژاپنی به دنبال روبات های انسانی

در حال حاضر شرکت H.I.S درژاپن، اعلام کرده است که قصد دارد هشت ربات انسانی را در هتل های Henn-na بکار گیرد. ژاپنی ها از مدت ها پیش به دنبال توسعه...

1397/12/6

گسترش سرویس های چت مهمان، رویکردی چندگانه در تکنولوژی

Four Season Chat در آینده ای نزدیک، یک راه حل چندگانه، که راحتی و کارآمدی در استفاده از تکنولوژی را به ارمغان می آورد را در اختیار مشتریان خود...

1397/12/4

مسافران هتل در سال 2020

اخیرا صنعت مهمان نوازی در حال گذار از یک دوره تغییرات قابل توجه است به طوریکه این صنعت، در سال 2020 بسیار متفاوت خواهد بود. تغییرات در...

خبرهای بیشتر

هتلداری

شرکت «عدل آفرینان ماندگار» نمایندۀ انحصاری شرکت Protel® Hotelsoftware آلمان و تنها ارائه‌کنندۀ «سیستم‌های استاندارد بین‌المللی فناوری اطلاعات در صنعت هتلداری» در ایران است که از سال 1385 زنجیرۀ کاملی از خدمات مشتمل بر «مشاوره»، «تأمین و نگهداری»، «استقرار و یکپارچه‌سازی» و «آموزش با ارائۀ گواهی‌نامۀ معتبر بین‌المللی» را در حوزۀ تکنولوژی‌های هتلداری ارائه می‌نماید.

اطلاعات تماس

location_onتهران، چهارراه پارک وی، هتل استقلال، مرکز تجاری، واحد 6, 7

phone 021-22660288

09022660288

email info@adl-co.ir