مزایا و معایب نرم افزار هتلداری پروتل از دیدگاه مشتریان

بر اساس نظرسنجی های موجود از مشتریانی که تجربه استفاده مستقیم از محصول پروتل را دارند، بازخوردهای مفیدی به دست آمده است. این نظرسنجی در تاریخ 20 دسامبر 2019 در سایت hoteltechreport منتشر شده است. در همین راستا، مشتریان، پروتل را به عنوان یک محصول قابل اعتماد که انعطاف پذیری لازم را به جهت کار با سایر فناوری های جدید دارا می باشد، معرفی می کنند. به گفته ی یکی از منتقدان، علی رغم وجود تعداد زیادی از ویژگیها، رابط با کاربر (interface) با پیچیدگیهایی همراه است. این امر برای سیستمهای PMS که دارای مجموعه ویژگیهای قوی که برای هتلهای بزرگتر و مشتریان اهل ریسک تنظیم شده است، طبیعی می باشد. در یکی دیگر از نظرات آمده است که بخش گزارش دهی می بایست ارتقا یابد.

نرم افزار مدیریت هتلداری پروتل protel

مزایا عنوان شده از نرم افزار هتلداری پروتل

  • قابل اعتماد و سنجیده بودن
  • تامین کننده بیشتر نیازهای کاربران
  • ادغام و جداسازی آسان بخشهای مختلف صورتحساب و صدور سریع آن
  • یادگیری سریع و آسان برای کاربران جدید

  • طراحی مناسب، ساده و سودمند گزارشات
  • پاسخ دهی بسیار سریع مشاوران
  • اطلاع رسانی مناسب در مورد ویژگیهای جدید
  • ادغام و ترکیب مناسب با جنبه های مختلف کسب و کار
  • داشتن ابزارهای مدیریتی عالی
  • دارای عملکری ساده و واضح می باشد.
  • گزارشات به درستی ساختاربندی شده اند.
  • ارتباط آسان با سیستم مدیریت کانالهای توزیع، ابزار هوش تجاری و سیستم مدیریت درآمد به آسانی و بدون مشکل
  • ارتباط مناسب با سرویسهای متعدد
  • چک این و پذیرش ساده و سریع گروهی، این در حالیست که پذیرش گروهی از مسافران در سایر نرم افزارها مستلزم صرف زمان زیادی خواهد بود.
  • انجام فرایند پذیرش و خروج میهمانان به سادگی
  • پاسخ دهی سریع از جانب تیم پشتیبانی
  • ارائه مناسب گزینه های شخصی سازی
  • دارای ابزار مناسب برای هتلهای کوچکتر
  • ارتباط حرفه ای هتل با فروشندگان آنلاین B2B و B2C
  • پشتیبانی عالی

معایب عنوان شده از نرم افزار هتلداری پروتل

  • سیستم می تواند از پیچییدگی کمتری برخوردار باشد.
  • حذف گزارشهای اضافی از سیستم .
  • عدم اطلاع رسانی به موقع .
  • به روز نبودن بخش هایی از وبسایت پروتل .
  • ضعیف بودن ارتباط با شبکه های اجتماعی.
  • به نظر می رسد برخی عملکرد ها ضروری نیست و مورد استفاده قرار نمیگیرد.
  • برخی از سوالات برای پاسخگویی می بایست به دفتر مرکزی ارسال شود که این امر مستلزم صرف زمان می باشد.

نتیجه گیری :

پروتل بدون شک یک چشم انداز جسورانه ای برای آنچه که در سیستم هتلداری و میهمان نوازی به آن نیازمند است را دارا می باشد. اگر شما آن ایده الها را در نظر دارید پس حتما پروتل را در نظر خواهید گرفت. هزینه ادغام ابزارهای تکنولوژی، بصورت جداگانه می تواند برای بعضی از اپراتورها با مشکلاتی همراه باشد. از این رو همراهی با مشاوران پشتیبانی پروتل، هتل شما را قادر خواهد ساخت تا از فناوری ها به روشهایی نوین استفاده کنید. مانند اشتراک یکپارچه و دقیق داده های میهمان در سیستمهای بازاریابی، عملیاتی و یا پلتفرمهای درآمدی.

هتلداری

شرکت «عدل آفرینان ماندگار» نمایندۀ انحصاری شرکت Protel® Hotelsoftware آلمان و تنها ارائه‌کنندۀ «سیستم‌های استاندارد بین‌المللی فناوری اطلاعات در صنعت هتلداری» در ایران است که از سال 1385 زنجیرۀ کاملی از خدمات مشتمل بر «مشاوره»، «تأمین و نگهداری»، «استقرار و یکپارچه‌سازی» و «آموزش با ارائۀ گواهی‌نامۀ معتبر بین‌المللی» را در حوزۀ تکنولوژی‌های هتلداری ارائه می‌نماید.

اطلاعات تماس

location_onتهران، چهارراه پارک وی، هتل استقلال، مرکز تجاری، واحد 6, 7

phone 021-22660288

09022660288

email info@adl-co.ir