راهکار یکپارچۀ پروتل و راهکاران همکاران سیستم، از دو نرم افزار کاملا حرفهای و معتبر در هر بخش تشکیل شده است که در عین حال که هرکدام در حوزه خود جز برترینها هستند، اتصال و یکپارچگی کامل نیز بین آنها برقرار است تا از دوباره کاری و تغذیه مجدد اطلاعات جلوگیری شود. بخشی که مقوله ارتباط با میهمانان را در هتلها یا مجتمعهای گردشگری مدیریت میکند، معمولا تحت عنوان راهکار هتلداری یا PMS شناخته میشود. بخش دیگر که نیازهای هتلها را بعنوان یک شرکت تجاری تامین میکند شامل حوزههای مالی و حسابداری مدیریت، بازرگانی و مدیریت منابع انسانی است که تحت عنوان راهکار برنامهریزی منابع سازمانی (ERP) شناخته میشود و با هدف یکپارچگی بین عملیات واحدهای اداری، مالی و بازرگانی مورد استفاده قرار گرفته و همچنین امکان مدیریت هزینهها و محاسبه بهای تمام شده در واحدهای کارکردی را نیز فراهم میکند. وجود بیش از سی ماژول نرم افزاری در راهکار یکپارچه هتلداری جهت پوشش نیاز کلیه بخشهای یک هتل، بهبود فرآیندها، کاهش وقفههای کاری و افزایش کارایی را به دنبال خواهد داشت. تمرکز بر یکپارچگی اطلاعات و بهره گیری از سخت افزارها و نرم افزارهای کاربردی مرتبط با صنعت هتلداری بر اساس زیرساختهای فنی و کاربردی تجربه شده در دنیا، از ویژگیهای این راهکار است.
جهت مشاهده خبر مرتبط با این راهکار در وب سایت همکاران سیستم کلیک کنید.
مدیران هتلها نیاز دارند فرایندهای حساس و پرهزینه خود را در فضایی غیرقابل نفوذ و عاری از دخل و تصرف احتمالی پوشش دهند و برای این کار به یک راهکار نرم افزاری با پایداری بالا نیاز دارند.راهکار یکپارچه هتلداری همسو با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا، ضریب امنیت و پایداری را افزایش داده و اطمینان خاطر را برای مدیران به دنبال خواهد داشت.
با استفاده از راهکار یکپارچه هتلداری، از استمرار روالهای منسوخ جلوگیری شده و با تمرکز بر تجربیات موفق بینالمللی (Best Practice)، از دوباره کاری ها و عدم ارتباط دقیق بین بخش های مختلف ممانعت میشود که این موضوع ضمن کسب درآمد و افزایش بهرهوری نیروی انسانی، کاهش هزینه ها و در نتیجه رشد سودآوری را به دنبال خواهد داشت.
امکان محاسبه بهای تمام شده به موقع و قابل اتکاء در دورههای زمانی مختلف یک سال مالی، مدیران مالی هتلها را در شناسایی دقیق درآمدها، هزینهها و کنترل اقلام مصرفی به تفکیک بخش های مختلف و اخذ گزارشات مدیریتی به جهت تسریع تصمیم گیری و برنامه ریزی های آتی یاری می کند.
علاوه بر تعریف سطوح دسترسی متنوع که بر اساس تصمیم مدیریت و بسته به میزان دسترسی پرسنل در حوزههای فعالیت قابل تعریف است، امکان تهیه گزارشات مدیریتی مختلف از پیش طراحی شده از جمله: رزرواسیون، خانهداری، مالی، صندوق، بازاریابی و فروش، عرضه و تقاضا، حقوق و دستمزد و بهای تمام شده نیز فراهم است.
بهرهگیری از ابزارها و تکنولوژیهای هتلداری خصوصا در ارتباط با سیستم مدیریت ساختمان (BMS ) و تنظیمات سیستمهای برودتی/حرارتی که از زیرساختهای راهکار هتلداری محسوب میشود در کنترل هزینههای رو به ازدیاد انرژی نقش کلیدی ایفا میکند. همچنین امکان کنترل هزینه مکالمات از طریق ارتباط نرمافزاری با زیرساخت مخابراتی هتل (PBX) و قفل کارتی برای جلوگیری از سوء استفادههای احتمالی نیز در این راهکار فراهم شده است.
هتل های 5 ستاره
هتل های 4 ستاره
هتل های 3 ستاره
location_onتهران، چهارراه پارک وی، هتل استقلال، مرکز تجاری، واحد 6, 7
phone 021-22660288
email info@adl-co.ir